Pages - Menu

.

...

.

.

.
.

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wpis noworoczny-2016

Jeden rok się kończy a następny zaczyna,i zazwyczaj pojawiają się postanowienia noworoczne ale w prawdzie nigdy się nie dowiemy co rzeczywiście zmieniliśmy jeżeli nie popatrzymy tylko i wyłącznie na siebie. Rok 2015 był owocny dla mnie z wielu względów , choćby to że przybyło czytelników , mój synek rośnie i widzę jego postęp z każdym tygodniem co mnie ogromnie cieszy , muzycznie robię także  więcej rzeczy które od dawna mi chodziły  po głowie . Mogę to ująć tak spełniłem się choć w pewnym stopniu .Chciałbym aby w następnym roku mój blog stał się dla czytelników czymś naturalnym , że ktoś tu wchodzi  bo lubi sobie poczytać różne wizje i koncepcje muzyczne. ale na pewno nie chce aby stal się poradniom dla zabłąkanych dusz analogowych czy też cyfrowych .nie dążę do tego więc takie jest założenie tego bloga ''nie robimy kursów i porad o produkcji.
Już na dzień dzisiejszy mam przygotowanych kilka wywiadów z młodymi producentami jak i z zaawansowanym, chcę i skupić się jak zwykle na stronie technicznej .ale postaram się aby  też każdy z tych ludzików powiedział.podpowiedział jakiś trik który może i ty a może nawet ja wykorzystam w produkcji czy mixie.

Poprzedni rok był mega owocny jeśli chodzi o moje produkcje  wydałem sporo rzeczy trochę starszych bo zalegały mi na dysku a stwierdziłem że chce aby gdzieś to zaistniało poleciało w świat. poszło w eter. też kilka nowych brzmień zupełnie inne jak totalny odlot na samym Sh-101  czyli future house ale ten Deep nie room.
Moje sety zaczęły wbijać do pierwszych dziesiątek na mixcloundzie co prawda wiem że to nie jest jakiś super wyznacznik.ale skoro to się tam pojawia to znaczy ze coś w tym jest i jestem mega dumny że ktoś docenia moją muzykę na tyle że trafia na tak wysokie miejsca.
Kiedyś nagrałem z czystej ciekawości dubstepowy set który dla zabawy udostępniałem i zajoł 1 miejsce i gościł na liście na tym miejscu ponad 5 tygodni.
Następnie label który zauważył mnie pierwszy i to dzięki nim odtworzyly mi się nowe możliwości wydał mój  drum&bassowy numer który zagościł na 1 Th przez ponad rok na ich top10 na  beatport, to także dla mnie mega wyróżnienie. Ogólnie jestem bardzo płodnym artysta ale mam opory ,mam obiekcje i wadę dążenia do perfekcji  .nawet ostatnio moja żona wyczytała że mój znak zodiaku posiada taka wadę czyli dążenie do perfekcji i.rzekomo pomagaodstresować Joga ,może zacznę ćwiczyć bo emocjonalne problemy niepozwalają mi na otworzenie się przez światem.
Strona przybrała na wyświetleniach myślę że dzięki wsparciu  i udzieleniu takich wywiadów jak Dj Eprom czy Kuba Sojka także robi swoje. Nie che  się skupić tylko na elektronice bo analog jest wszędzie, używają go nawet rockowcy wiec nie widzę powodów aby nawet gatunkowo inne  osoby znalazły się w tym kręgu.
Co przyniesie ten nowy rok to czas nam pokaże .mogę już dziś zdradzić że na pewno dojdzie do całego świata muzy nowy label.Myślę ze warto spróbowac mam jakieś kontakty zdystrybucją sam wydaje swoją muzyke i nie widzę przeszkód aby pociągnąc tam kilka innych osób . Dla rozwiania wątpliwości mogę zdradzić że na początku chce aby podziałał może trochę na licencji Creative Commons a później zobaczymy. na pewno mogę wydawać rzeczy   na iTunes,spotify,shazam czy chocby amazon bo są takie możliwości ale wpierw skupie się na jakiejś kompilacji
Więc jeżeli wyżej wymieniona licencja nie jest ci obca  a chcesz dołączyć do czegoś nowego co może wypali  to zapraszam do kontaktu.
Następnym aspektem jaki założyłem  to chcę wam przedstawić trochę klasycznego sprzętu analogowego  do mixowania. Mowa o eq czy kompresorach , chce przybliżyć ich historie zastosowanie i dlaczego są tak mocno doceniane w świecie analogowym ,prostym przykładem może być znany i lubiany SSl bus kompresor .Warto znac takie klasyki i jak wpływają na dźwięk  .Jedynym czego osobiście chce doznać namacalnie to nagrania live-actu w sumie już pomału nad tym pracuje ale chodzi to zamna od ponad roku  mam możliwości jest czas póki co a nie mogę się zebrać żeby sklepić to w całość .
To z postanowień chyba tyle .!!!
 Przestałem pomału gonić za nowiami sprzętowymi no tak w pewnym stopniu nie wiem czy dobrze czy ale zauważyłem  że blog robi się śmieciowiskiem informatycznym a takich stron jest masa, która informuje muzyków bądź artystów o najróżniejszej maści sprzęcie .
Życie to sztuka kompromisu ale czasem mam wrażenie że ludzie za bardzo brną w tą cała technologiczną przestrzeń .próbują się w tym odnaleźć ,gonić za modą.
Ja już przestałem. dokonałem wyboru.
Wiem że to zgubna droga .w dążeniu do trendu , to przepaść w świecie analogów.
Myślę że za to najbardziej kocham ten sprzęcik z lat 80/90 bo ma to duszę czego dziś możesz nie poczuć tworząc muzykę na komputerze choć pewnie wielu się ze mną nie zgodzi.
Świat staje na głowie ja próbuje się złego cyrku wycofać na tyle by móc czuć swoją przestrzeń  swobodę,we wszechświecie ale jednoczesnie nie torować drogi innym i móc spokojn ie tworzyc zarówno muzykę jka i swój własny świat.

Na pewno zauważyliście że staram się też nie udzielać porad  to przez względy osobiste  które kłócą się często ze światem  realnym czy moim dążeniu do dość specyficznego dźwięku. brudnego .
Szukam czasem szukam.i kopie tak głęboko że sam się dziwie co nieraz znajduje.
Pomału odkryłem że wiem  jak chcę brzmieć .i myślę że każdy powinien o tym zdecydować na początku swojej drogi z dźwiękiem .To bardzo ważny element chcoć poszukiwania nieraz bywają długie i monotonne.
To dość mocno refleksyjny wpis jakby spojrzeć na te poprzednie ,ale jest nowy rok. moje maluchy już śpią ja siedzę  pisze.kot je karmę w tle leci New Jackson prosto z YouTube na bolierroomie który podobno też jest teraz modny
 Słucham tego ze względu  na zawartość muzyczną która tam się pojawia choć też jestem i bywam mocno wybredny lub krytyczny.mimo to znajduje tam mase zajebistych rzeczy świetne wystepy live i jak to ktoś nazwał że jest to dla gimbazy nie obchodzi mnie to.
Myśle że to na tyle w noworocznym wpisie więc
życzę wam najowocniejszych projektów ,pomysłów i ich relegalizacji. 

happy new year . Dzieki że jesteście zemna.!!!

Designed By Blokotek