Pages - Menu

.

..

...

.

.

.
.

wtorek, 2 stycznia 2018

Tegeler Schwerkraftmaschine mode Vocal Leveler i Arturia Buchla Easel V demo


Krótkie demo z pracy kompresora Tegeler Audio Manufaktur-Schwerkraftmaschine w ustawieniu Vocal Leveler pracującym na nowym softwarowym syntezatorze Arturia Buchla Easel V .

Ten tryb w Schwerkraftmaschine stanowi podstawę  popularnego kanału nagrywania Vari Tube.

Jest tu  coś sprytnego dla kompresora VTRC.
Celem było umożliwienie kontrolowania go za pomocą tylko jednego przełącznika, z możliwością dostosowania do wszystkich typowych instrumentów solowych, szczególnie wokalu.

W ustawieniu czasu ataku na krótki i reaguje szybko na wszelkie zmiany, szczególnie dźwięki wybuchowe. Niestety dynamiczne niuanse głosu mogą się zagubić w procesie. Sygnał ulega ściśnięciu i jest wąski.

Możesz wybrać wolny czas, aby dzwięk bardziej oddychał, ale wtedy kompresor zmierza w kierunku pompowania. Skoki sygnału mogą go poddusić, pozostawiając artefakty audio podczas jego odzyskiwania.


Aby zachować najlepsze z obu procesów, unikając przy tym wad, Vocal Leveler ma dwa oddzielne obwody sterujące.

Wolniejszy, aby zrekompensować dłuższe zmiany poziomu, podobne do używania funkcji automatycznej na DAW.
I jeszcze jeden szybszy, zdolny do przechwytywania krótkich skoków na poziomie.
Ale który następnie uwalnia się szybko po wykonaniu spike'a.
Końcowym wynikiem jest obwód komparatora, który porównuje napięcie sterujące w obu obwodach sterujących i odtwarza wyższe z dwóch na kompresorze.

W ten sposób kompresor może utrzymywać poziom względnie stały, reagować krótko na skok, a następnie kontynuować od poprzedniego punktu.
Solowy sygnał zachowuje swoją mikrodynamikę, ma zrównoważone średnie poziomy i jest wyraźny w miksie bez wrażenia, że ​​jest ściśnięty.
Jeśli usłyszysz samą ścieżkę wokalną, można by pomyśleć, że nie została skompresowana w ogóle. Jeśli działa dobrze w miksie i można go usłyszeć wyraźnie, bez konieczności obrabiania, to wiesz, że kompresor wykonała swoją pracę dobrze.

Kompresory doprowadzają sygnał do tego samego poziomu i kompresują go, nie spłaszczając go. Mikrodynamika jest zachowana.

Ale kompresja nie jest jedyną rzeczą, którą usłyszysz. Masz ti dodatkowo miękki, okrągły, "złoty" lampowy dzwięk Schwerkraftmaschine.

Nawet jeśli program ten został opracowany z myślą o wokalu, sprawdza się również na innych solowych ścieżkach, od gitary elektrycznej i basu po skrzypce i instrumenty dęte blaszane.
tu sprawdził się także na nowym softwarowym syntezatorze Arturia Buchla Easel V .

https://www.tegeler-audio-manufaktur.de


Designed By Blokotek