Pages - Menu

piątek, 26 stycznia 2018

SPL wprowadza na rynek DMC, MC16 i Passeq EQ nowy Masteringowy Hardware



Anaheim, Kalifornia - NAMM - 25 stycznia 2018 - Podczas zimowej konferencji NAMM SPL z Niemiec ogłosiło rozszerzenie swojej linii sprzętowej Mastering Series o trzy nowe urządzenia, które po raz pierwszy zostaną zaprezentowane na amerykańskim stoisku dystrybutora, Audio Plus Service. Trzy nowe jednostki to zaktualizowany PASSEQ, pasywny korektor masteringowy, DMC, konsola stereo mastering i 16-kanałowy kontroler monitoringu analogowego MC16 - pierwszy tego typu. Wiosna 2018 jest docelową datą wydania dla wszystkich trzech produktów.

DMC w czerwonej wersji.



Mastering inżynier Michael Romanowski korzysta z jednego z pierwszych prototypów konsoli DMC w swoim studiu Coast Mastering z doskonałymi wynikami. "Nowa DMC jest sercem mojego systemu masteringowego, z całym sprzętem do przetwarzania analogowego, który jest do niego podłączony", mówi. "Najważniejsze dla mnie w przypadku DMC są: przejrzystość, elastyczność struktury wzmocnienia i możliwości monitorowania. A z rynków wschodzących dla immersyjnego audio, jego zdolność do zwiększania liczby kanałów jest koniecznością. To są największe powody, dla których wybieram korzystanie z DMC. "

SPL DMC Video Manual:


Nowa konsola do masteringu stereo DMC została zaprojektowana od podstaw, dzięki czemu jest nie tylko bardziej elastyczna i ma lepszą specyfikację niż poprzednia konsola SPL, ale także bardziej ergonomiczną i dopasowaną do wszystkich typów mebli studyjnych. Konsola 3RU ma 4 wejścia stereo i 4 źródła stereo, z 2 wyjściami do nagrywania stereo, a także 3 wyjścia stereo i 2 monofoniczne, które można rozszerzyć za pomocą nowego kontrolera MC16 (patrz poniżej). Nowa konsola DMC działa na tej samej, niezrównanej linii audio 120 V DC, jak każdy inny procesor z serii SPL Mastering. Nowa konsola DMC jest wyceniana na połowę swojego poprzednika, a jednocześnie oferuje więcej funkcji i lepszą jakość dźwięku.

MC16 w czarnej wersji.


"DMC jest tak czysty i otwarty, przejrzystość dźwięku jest fantastyczna" - kontynuuje Romanowski. "Podoba mi się, ile ma dźwięku, że mogę go wepchnąć, pozwolić mu oddychać, czy gdziekolwiek indziej - mogę liczyć na to, co mówię, żeby być dokładnym. Nie słyszę niczego, co by to powstrzymało. Ponieważ używam analogowego sprzętu zewnętrznego do wszystkich prac związanych z masteringiem, DMC pozwala mi prawidłowo ustawić moją strukturę wzmocnienia za pomocą nakładek wejściowych i wyjściowych. Mogę sprawić, by mój analogowy łańcuch zachowywał się dokładnie z właściwym stosunkiem sygnału do szumu, który działa dla mojego systemu. "

SPL MC16 wideo:


"Podoba mi się też styl użytkowania" - dodaje. "Nowy DMC ma wszystkie funkcje, których potrzebuję jako konsoli. Lubię guziki gałkę, a czysty i intuicyjny układ jest idealny, aby skupić się na mojej pracy. Nie mogę powiedzieć wystarczająco dużo o tym, jak dobra jest ta nowa konsola DMC. "

Dzisiejsze studio masteringu musi być przygotowane na projekty Dolby Atmos® i Auro 3D®. Monitorowanie do 16 kanałów w jakości odpowiadającej najnowocześniejszemu stereo było trudne do osiągnięcia - do tej pory. Nowy kontroler monitorujący MC16 działa na szynie audio 120 V DC SPL i jest pierwszym na świecie 16-osobowym, precyzyjnie zaprojektowanym potencjometrem SPL. Większość studiów masteringowych używa swoich głośników L / R (i subwoofera) do monitorowania zarówno stereo, jak i wielokanałowego; aby rozwinąć standardową konfigurację, SPL opracował sposób parowania MC16 z nową konsolą stereo DMC do bezproblemowej integracji monitorowania wielokanałowego ze środowiskiem stereo w masteringu. Połączenie DMC i MC16 pozwala studiom masteringowym pracować we wszystkich obecnych formatach odtwarzania audio na tym samym poziomie jakości, a wszystko to bez ponownego podłączania jakichkolwiek głośników.
Passeq w czerwonej wersji.


Nowo zaktualizowany equalizer pasywny PASSEQ uzupełnia wysoko cenioną linię procesorów Mastering serii 120V audio. Nowy PASSEQ oferuje smak i oryginalny dźwięk z kompensacji biernej cewki indukcyjnej. Jako najbardziej wszechstronny equalizer pasywny, jaki kiedykolwiek zbudowano, każdy kanał nowego PASSEQ oferuje 72 filtry pasywne - wszystkie zbudowane z wysokiej jakości cewek jednożyłowych. W porównaniu do swojego poprzednika, nowy PASSEQ ma rozszerzony zakres korekcji wysokiej częstotliwości do 35 kHz, dzięki czemu idealnie nadaje się do przetwarzania "ultra wysokiej częstotliwości", a średni dystans częstotliwości zaczyna się teraz znacznie poniżej 200 Hz w porównaniu do jego poprzednika z częstotliwością 1 kHz. Inne nowe funkcje obejmują kontrolę wzmocnienia wyjścia +/- 10dB dla precyzyjnej kalibracji i funkcję Auto Bypass z kontrolą odstępu, która jest również opisywana w kompresorze SPL's IRON mastering i korektora masteringu PQ.

SPL Passeq video :

SPL ma długą tradycję w projektowaniu i produkcji wyjątkowych urządzeń do masteringu. Ich sztandarowa 8-kanałowa konsola masteringowa, "MMC1" używana przez Masteringowych guru, takich jak Bob Ludwig, Simon Heyworth i Darcy Proper oraz "Król parametrycznych korektorów" kultowego "PQ", udowodniła, że SPL jest liderem w projektowaniu najwyższej jakości. To jakość i wyszukany sprzęt do masteringu. Poza trzema nowościami zademonstrowanymi w NAMM, ich aktualna seria masteringowa obejmuje również wysoko oceniane kompresory do masteringu IRON oraz najnowszą wersję korektora masteringu PQ. Wszystkie produkty Mastering serii SPL są zasilane wyłącznie przez zastrzeżoną technologię linii audio 120 V DC.

Ceny;

Konsola do masteringu SPL DMC:  kosztuje 6 499,00 USD

16-kanałowy analogowy kontroler monitorujący SPL MC16: cena detaliczna 5999,00 USD

Masteringowy korektor pasywny SPL PASSEQ: cena  5999.00 USD

Wszystkie trzy produkty będą dostępne w modelach Black lub Red, a spodziewane są na wiosnę 2018 roku.

Oficjalna strona producenta

https://spl.info/en/home.html
Designed By Blokotek