Antelope Audio - 4 nowe Kompresory w Vintage Hardware Effects Library
Firma Antelope Audio wydała cztery wtyczki kompresorów dźwięku dla swoich uznanych interfejsów Thunderbolt i HDX.
Antelope Audio z dumą ogłasza dodanie czterech nowych kompresorów vintage (BA-6A, FET-A78, SMT-100A i Grove Hill LIVERPOOL) do jego ciągle rozwijającego się biblioteka FPGA (Field Programmable Gate Array) - zabytkowe efekty sprzętowe - umożliwiają właścicielom interfejsów Thunderbolt ™ i HDX, uzyskanie dostępu do unikatowych modeli sprzętowych niektórych z najbardziej pożądanych efektów vintage z wydajnością w czasie rzeczywistym bez korzystania z DSP (Digital Signal Procesor) w celu przetworzenia macierzystego dzwięku,Wtyczki dostępne są od 4 września .
Antelope Audio docenione efekty FPGA wprowadzają dźwięk na nowy poziom. Nic więc dziwnego, że brzmią, zachowują się i czują się jak prawdziwy sprzęt. Czemu? Czemu,nie powiedzieć prosto? To prawdziwy sprzęt! Pomocny interfejs audio firmy Thunderbolt ™ i HDX firmy Antelope Audio - w tym Orion Studio HD, Goliath HD, Orion Studio Rev. 2017, Orion32 HD, Zen Studio +, Orion Studio, Goliath, Orion32 + i Zen Tour - to nowa rasa potężnego sprzętu opartych na efektach dźwiękowych. Obejmują one klasyczne i współczesne modele wzmacniające gitarę i symulacje , a także rozszerzenia o legendarny sprzęt studyjny firmy Antelope Audio. Cztery nowe kompresory vintage doceniają ducha zobowiązania firmy do zrewolucjonizowania interfejsu cyfrowego interfejsu audio za pomocą niestandardowego układu FPGA; to nie tylko gwarantuje najniższą latencję dźwięku na rynku podczas tworzenia i przesyłania wielu miksów, ale daje te szlagierowe i pożądane urządzenia ogromne możliwości modelowania sprzętu - kompresja- lub w inny sposób.
BA-6A
To nowy model AN-BAA-6A firmy Antelope Audio, wykonany według pięknego, skutecznego i prostego wzoru zaprojektowanego przez Fifties-rockowy legendarny limitujący wzmacniacz. Jednostka sprzętowa została pierwotnie stworzona z myślą o nadawaniu programów telewizyjnych i radiowych, ale stała się bardzo szybko faworytem dla inżynierów nagrywania, ponieważ była tak łatwa w użyciu i brzmiała tak satysfakcjonująco. Dzisiaj nadal jest poszukiwany i używany w niektórych znaczących profesjonalnych studio na całym świecie. BA-6A generuje trójstopniowe wzmocnienie przy umiarkowanym drive, twarda kompresja kolanka, szybkim ataku i średnim uwalnianiu. Może on oswoić najbardziej agresywne i szczytowe instrumenty lub najśmielsze mixy bez utraty dźwięku lub jakiegokolwiek muzycznego puncha !
FET-A76
Każdy, kto szuka poważnego punchu kompresji w klasycznym stylu może i powinien - uważać FET-A78 za bardzo poważnego rywala. Historycznie, jego superlatywny dźwięk obsługuje niezliczone nagrania pop i rocka. Niezapomniany przy obróbce instrumentów indywidualnie, jest niezwykle elastyczny; spróbuj nim potraktować bębny, gitary lub wokale. Wszechstronność jest kontynuowana, gdy stosuje się ją również do grup h - takich jak powracające wokale , overheady i syntezatory - a nawet u sound dizajnerów ... nie zawodzi! Można używać go w trybie stereo na liniach basu tak,,świetnie wpasowuje się w mix!
Patrząc na lata osiemdziesiąte , SMT-100A jest jednym z najprostszych kompresorów, na których ludzie przyzwyczili się pracować. Na szczęście dla wszystkich użytkowników, łatwość obsługi nie oznacza poświęcenia dźwięku lub skuteczności. Ustawiany na szybkie czasy ataku - idealny do wokalu, perkusji i mocnego basu, od ponad 30 lat jest preferowanym wyborem wśród profesjonalistów zajmujących się fachowo muzyką. Mimo to Antelope Audio ciężko pracował, aby zachować szczególny dźwięk tego uproszczonego zestawu projektowo-kontrolnego w domenie FPGA, dzięki czemu użytkownicy mogą skoncentrować się na tym, aby uzyskać ten dźwięk - gładki lampowy dzwięk , innymi słowy ... bez konieczności technicznego zapoznania łatwo możemy opanować tę niezwykłą legendę z lat osiemdziesiątych!
Grove Hill LIVERPOOL
Grove Hill LIVERPOOL jest współczesną fuzją najlepszych technologii kompresji amerykańskiej i brytyjskiej, co czyni ją znanym, a jednocześnie świeżym dźwiękiem. Choć jego początki można śledzić w latach sześćdziesiątych - niezapomniany okres muzyczny, gdy ikoniczne narzędzia pomogły kształtować ikonograficzne artystki, tworząc fundamenty dla jasnych, analogowych rzeczy rock'n'rollowych, podobnie jak w domu na bujnych, współczesnych produkcjach popu jak na klasycznym rocku. Gałki obrotowe do regulacji wzmocnienia INPUT, THRESHOLD, ATTACK, RECOVERY i OUTPUT ATTENUATOR (dB) gwarantują wspaniałe, szerokie i grube brzmienie kompresji lampowej, dzięki ich wysoce interaktywnej naturze. Teraz użytkownicy najwyższej klasy interfejsów audio Antelope Audio mogą wyraźnie przywołać gitarę akustyczną z ciała i duszy; wygładzić gitary, syntezatory i wokale lub rzucać ten dzwięk na części basowe aby uzyskac, ciepłe dźwięki. Grove Hill LIVERPOOL reaguje naturalnie, dodając pożądaną compresje, nie wpływając negatywnie na klarowność naszych ścieżek.
Wizualnie interfejs graficzny GUI (Graphical User Interface) pozwala na szybkie i intuicyjne łączenie wejść i wyjść interfejsu audio, w tym wielokanałowego routingu. Przydatne, użytkownicy mogą teraz także zapisywać i ładować presety - nawet na różnych urządzeniach z Antelope Audio! Alternatywnie, oryginalny widok ścieżki audio Antelope jest tak zaprojektowany, aby uzyskać ten sam efekt - wejścia do wyjść, tylko połączenia są wyświetlane w inny sposób. Użytkownicy mogą po prostu przełączać tryby z poziomu pulpitu sterowniczego, dobierając dowolny, który najlepiej sprawdza się w naszej pracy.
Antelope Audioobsługuje do 32 modeli starych kompresorów i 40 EQ, zwiększając tym samym kreatywność dostępnych dla nich coraz większą bazę użytkowników. Jeszcze lepiej, podobnie jak w przypadku wszystkich bezpłatnych modeli FPGA firmy Antelope Audio, charakterystyczność tonalna oryginalnych obwodów związanych z oryginalnymi elementami została oryginalnie odtworzona .
Więcej informacji na temat efektów FPGA firmy Antelope Audio, łącznie z pełną listą biblioteki vintage,
tutaj: http://antelopeaudio.com/hardware-based-fpga-effects/